Prípadové štúdie a citácie z ordinácií

Reálne skúsenosti lekárov a sestier

Pozrite sa do ordinácií vašich kolegov a zistite, prečo sú tak nadšení z platformy Emmy.

Zistite, čo hovorí praktický lekár z Přerovska, detský lekár z Prahy alebo všeobecná zdravotná sestra z Ústecka o platforme Emmy.

alebo sa pozrite na video

Emmy nahradila e-maily a citlivé údaje sú v bezpečí

Vďaka Emmy praktický lekár MUDr. Pavel Vychytil ml.z Pardubicka:

  • má všetky požiadavky pacientov na jednom mieste
  • chráni citlivé údaje v elektronickej komunikácii
  • šetrí čas a požiadavky vybavuje v pauzách medzi pacientmi
  • jeho pacienti sa objednajú aj bez telefonovania

Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.

„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“

MUDr. Jana navrátilová

Vidiecka ordinácia prijíma 80 % požiadaviek cez Emmy

Vďaka Emmy praktická lekárka MUDr. Karla Hladíková z Přerovska:

  • ušetrí denne až 2 hodiny
  • prestala si najímať sestru navyše len kvôli zdvíhaniu telefónov
  • má pokoj na prácu a nerušia ju telefonáty
  • pacienti vítajú objednávanie na konkrétny čas
  • ľahko prekopíruje informácie z Emmy do záznamu
Prečítať viac

Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.

„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“

MUDr. Jana navrátilová

Emmy u pediatra: predtým trvalo objednanie preventívnych prehliadok až 3 dni, teraz len 15 minút

Vďaka Emmy detská lekárka MUDr. Zora Dostálová z Prahy:

  • zjednodušila preobjednávanie
  • sústredí sa na prácu a nerušia ju telefonáty
  • pozoruje úbytok zmeškaných termínov až o 50 %
  • lepšie využíva čas v ambulancii a vyšetrí viac pacientov
Prečítať viac

Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.

„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“

MUDr. Jana navrátilová

Zdravotnej sestre z urológie ušetrí Emmy hodinu denne

Vďaka Emmy všeobecná zdravotná sestra Mgr. Adéla Matyščáková z Ústecka:

  • nezaoberá sa nahnevanými pacientmi, ktorí sa nedovolajú
  • má čas na odbornú prácu
  • zaistila, že zmizli prestoje medzi prehliadkami a lekár ošetrí viac pacientov
  • koordinuje agendu pre dve ambulancie
Prečítať viac

S Hlasom Emmy ordinácia vybaví o 30 % hovorov viac

Vďaka voicebotu Hlas Emmy praktická lekárka MUDr. Adriana Youngová z Prahy:

  • získa presný prepis z každého hovoru
  • eviduje 4x menej neprijatých hovorov
  • má pokoj na prácu a neodbieha od rozrobených činností
  • zjednodušila vykazovanie distančnej starostlivosti

Ako funguje Emmy v praxi

„Subjektívne vnímam už po mesiaci užívania Emmy v ordinácii, že mi Emmy šetrí čas. A dokážem si predstaviť, že mi do budúcna bude šetriť ešte viac času až si ešte lepšie nastavíme procesy v ordinácii.

Najviac ma prekvapilo, že sa do Emmy pacienti nechali rýchlo nahovoriť a začali ju okamžite spontánne používať ihneď po nasadení v našej ordinácii.

Už sa nám prihlásili aj rezistentnejší seniori.

Ja ako doktor najviac oceňujem, že sa ku mne dostáva oveľa menej neprefiltrovaných požiadaviek pacientov, pretože v emailoch som musela hľadať, čo pacient chce od sestričky a čo odo mňa a čo má prioritu. Emmy pomáha s triažkovaním požiadaviek.

Veľmi nám pomohlo prednastavenie programu Emmy a oceňujeme možnosť si Emmy ďalej sami upravovať podľa našich potrieb.

Sestrička každý deň hovorí: ja tu Emmy milujem. Je pre mňa dôležité, aby si personál v ordinácii Emmy adoptoval a to sa veľmi rýchlo podarilo."

MUDr. Patrícia Eftimová, všeobecná lekárka Bratislava

„Používame aplikáciu Emmy v našej ordinácii od marca 2021. Počas prvých šiestich mesiacov sme sa s Emmy zoznámili a snažili sme sa na nový spôsob komunikácie privyknúť našich pacientov. Viem, že to pre sestričky nebolo jednoduché, pretože museli prejsť zo systému papierového diára na novú technológiu, no vďaka svojej flexibilite a ochote učiť sa nové veci to zvládli. Od septembra 2021 sme umožnili, aby sa pacienti objednali na niektoré vyšetrenia sami a po počiatočných obavách už teraz túto funkciu veľmi vítame a máme pozitívnu spätnú väzbu od našich pacientov.

Pacienti na Emmy oceňujú najmä ľahkú a dostupnú komunikáciu s ordináciou. Pre nás to znamená významné uľahčenie od preťažených telefónnych liniek, ktoré sú voľné nielen pre riešenie akútnych stavov, ale aj pre pacientov, ktorých moderné technológie neoslovujú. Emailová komunikácia s pacientmi je dnes minimálna. Nedokážem si predstaviť návrat k riešeniu požiadaviek v preplnenej čakárni a k preťaženým telefónnym linkám. Vďaka Emmy máme funkčný objednávkový systém a prehľadnú organizáciu ordinačných hodín.

Veľmi si cením aj ústretovú a ochotnú komunikáciu zo strany podpory poskytovateľa aplikácie, vrátane prehľadných videonávodov. Pre mňa ako lekára predstavuje Emmy finančne dostupný systém, ktorý šetrí náklady na ďalší personál v ordinácii. Ďalej vidím úsporu aj v tom, že nepoužívame žiadny čakárenský systém na vkladanie kartičiek poistenca, Emmy má prehľad, kto má prísť, a pacientov mimo objednávok je len málo."

MUDr. Veronika Braierová, Liberec

"Predtým než som stihla deťom prečítať rozprávku pred spaním, Emmy zarezervovala dva termíny na preventívnu prehliadku a vybavila ďalšiu neodkladnú správu. Vďaka tomu máme ja aj sestrička viac času na starostlivosť o pacientov a ubudne nám práca pre sekretárku. Môžem potvrdiť, že to nie je príliš zložité. Už sa zaregistrovali pacienti vrátane seniorov, napríklad jedna 74-ročná pacientka."

MUDr. Lenka Lískovcová, Mladá Boleslav

"Je to ako zázrak. Každý sa sťažuje, ako je organizácia očkovania hrozne administratívne a logisticky náročná. Mám šťastie, že Emmy prišla v pravý čas a ušetrila nám hodiny a hodiny telefonovania ľuďom. Navyše nám pacienti chvália, ako máme vďaka Emmy celý proces perfektne zorganizovaní!"

MUDr. Karolína Dobešová, Šatov

"Vďaka Emmy nie je z lekára úradník, ale konečne lekár."

MUDr. Eva Málková, Kralupy nad Vltavou

"Emmy máme 3 týždne - už teraz drnčia telefóny o polovicu menej, pacienti si to tiež chvália, sestrička, ktorá sa bránila zubami nechtami a hovorila o sebe ako o počítačovom bábätku, včera uznala, že to bol skvelý nápad."

MUDr.Karla Hladíková, Potštát-Olšovec

"Spracovanie požiadaviek prijatých cez Emmy je pre mňa jednoduchšie a rýchlejšie. Požiadavky sú jednoznačnejšie a zvyčajne obsahujú všetky potrebné informácie. Texty sú stručnejšie a komunikácia sa už len zriedkavo mení na "chat", čo bolo pri e-mailoch dosť časté a pre mňa vyčerpávajúce. Medzi správy sa nemiešajú tie nesúvisiace so zdravotnou starostlivosťou, ako je to pri e-mailoch."

MUDr. Gabriela Langhammerová, Telč

 "Emmy som využil na organizáciu očkovania proti covidu a musím povedať, že to bolo veľmi efektívne riešenie. U nás v Oslavanoch totiž o očkovaní rozhodoval aj mestský úrad. Úradníci volali seniorom a zisťovali, či majú záujem o očkovanie. To zahŕňalo veľa telefonovania, diktovania informácií a prepisovania. Práca, ktorú Emmy u mňa zvládla za 2 až 3 hodiny, im zabrala 4 dni. Potom som sa rozprával so sestrou z vedľajšej ordinácie. Hovorila, že kvôli očkovaniu volala už tridsatim ľudom a je úplne vyčerpaná. Vtedy som si plne uvedomil, koľko práce nám Emmy ušetrila."

MUDr. Ivo Nečesánek, Oslavany

A co vy a vaše ordinace?

Pokud jste v podobné situaci jako lékařka z Potštátu, domluvte si s námi nezávaznou on-line ukázku. Představíme vám Emmy a odpovíme na všechny vaše otázky.

Kontaktní formulář

Zpráva byla úspěšně odeslána. Ozveme se vám co nejdříve. Děkujeme
Je nám lto, ale něco se pokazilo.
Zkontrolujte si prosím vyplněné údaje a zkuste formulář odeslat znovu.
Ondrej Sobotka

MUDr. Ondřej Sobotka

Zakladatel a vedoucí lékař Emmy

Tim Young

Tim Young

Zakladatel a CEO

Chcete vedieť viac o tom, ako vám Emmy pomôže v ordinácii?

Dohodnite si s nami nezáväznú online ukážku. Predstavíme vám Emmy a zodpovieme všetky vaše otázky.

Kontaktný formulár

Zpráva byla úspěšně odeslána. Ozveme se vám co nejdříve. Děkujeme
Je nám lto, ale něco se pokazilo.
Zkontrolujte si prosím vyplněné údaje a zkuste formulář odeslat znovu.

MUDr. Ondřej Sobotka

Zakladateľ a vedúci lekár Emmy

Tim Young

Zakladateľ a CEO